PLANOWANIE
MEDIÓW
Skutecznie zaplanowana kampania to coś więcej niż tylko wzrost rozpoznawalności marki czy zwiększenie sprzedaży, to również realna oszczędność dla przedsiębiorstwa. Dlatego tak ważne jest, by planowanie kampanii reklamowej było w rękach specjalistów, którzy znają możliwości mediów i skuteczne działania w każdej branży. Precyzyjnie opracowany plan pozwoli dotrzeć do wszystkich zainteresowanych odbiorców przy wykorzystaniu popularnych kanałów, jak telewizyjne kampanie reklamowe czy reklama na autobusach.
Planowanie mediów w kampaniach reklamowych
Każda branża rządzi się swoimi prawami i pozyskuje klientów w zupełnie inny sposób. Dla jednych najskuteczniejsze są billboardy reklamowe, natomiast inni uważają, że to reklama w autobusach będzie cieszyła się większym zainteresowaniem. My wykorzystujemy wszystkie możliwe sposoby na planowanie marki, indywidualnie dopasowane do oczekiwań naszego klienta. Nieważne czy będzie to reklama wielkoformatowa czy coś znacznie mniejszego, dla nas liczy się efekt.
Nośniki, które wykorzystujemy:- OOH standardowy (frontlight, backlight, billboard, CLP)
- OOH niestandardowy ( konstrukcje, niestandardowe realizacje, autorskie pomysły)
- OOH Digital
- OOH Wielkoformatowy
- OOH MOBILNE (rowery miejskie, hulajnogi, skutery)
- Indoor (dworce PKP i Autobusowe, centra i galerie handlowe, sklepy wielkopowierzchniowe)
- Transit (komunikacja miejska i dalekobieżna, pociągi dalekobieżne oraz podmiejskie)
- Radio
- Prasa (branżowa, opiniotwórcza, lifestyle)
- Internet
- Social Media

