PR
KRYZYSOWY

Kluczowym elementem w zarządzaniu sytuacją kryzysową w firmie jest minimalizowanie strat wizerunkowych poprzez skuteczne działania PR. Walka z „fake newsami” nie należy jednak do najłatwiejszych – niezbędna jest odpowiednia strategia oraz aktywność w mediach, które pozwolą wyeliminować fałszywe doniesienia. Dobrze przygotowane działania Public Affairs sprawią, że sytuacja kryzysowa firmy szybko zostanie rozwiązana i to z korzyścią wizerunkową.

Doradztwo kryzysowe Public Relations

Aby skutecznie pokonać sytuacje kryzysowe PR w dużych firmach, niezbędna jest pomoc profesjonalistów. Nasza agencja public relations ma za sobą wiele przypadków, gdzie klient zwracał się z prośbą o opracowanie strategii działania. Kryzys „fake news” dotyka teraz prawie każdej branży, dlatego niezwykle ważne jest zapoznanie się z zasadami public relations w sytuacjach kryzysowych. Liczy się szybkie działanie na dużą skalę i eliminacja nieprawdziwych informacji, dzięki którym żadna sytuacja kryzysowa PR nie wpłynie negatywnie na wizerunek firmy.

Kryzysowy Public Relations – jakie działania prowadzimy?

  • przeprowadzamy audyty, których celem jest określenie mocnych oraz słabych stron organizacji, a także wczesna identyfikacja potencjalnych zagrożeń wynikających zarówno z czynników wewnętrznych (charakteru działalności), jak i czynników zewnętrznych (otoczenia)
  • przygotowujemy strategię działań kryzysowych, czyli gotowe scenariusze sytuacji kryzysowych wraz z instrukcjami postępowania w przypadku ich zaistnienia
  • tworzymy wzory oświadczeń i komunikatów prasowych
  • pozostajemy w bieżącym kontakcie z Klientem, analizując zmiany zachodzące w Organizacji jak i jej otoczeniu, aktualizując i dostosowując strategię działań antykryzysowych
  • prowadzimy bieżący monitoring mediów
  • prowadzimy komunikację na kanałach social media Klientów i na bieżąco reagujemy na zapytania lub zażalenia fanów
Wszystkie sytuacje kryzysowe public relations możesz przekuć w sukces wystarczy, że do nas napiszesz.
pr kryzysowy3
pr krysysowy